Tempahan pakaian Melayu dan berjalan cepat

Posted: May 19, 2015 in Uncategorized

Sebagai seorang peneliti dan ahli desainer pakaian alami lembaga asli peradaban Melayu dan Melayu (ATMA) Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), terangsang Prof. Madya Dr. Hussin Haziyah perangkat lunak diakui sebagai busana Hazi pakaian berwarna dunia atau busana muslimah dari era pakaian tradisional .

Jelas Dr. Haziyah, software prototaip. Sebuah periode tiga tahun, akan dibangunkan

model baju Melayu
“Menerusi kami perisian pola Melayu lebih menjana kami lima orang lainnya, tergantung pada kecepatan printer komputer terhadap empat sampai lima jam atau lebih penjahit.

“Pakaian dan Hazi Software dibangun dengan Enjin pakaian CAD (Computer Aided Design),” katanya saat ditemui di Bangi, Selangor baru-baru.

Perangkat lunak komputer oleh Deputi Wakil Rektor (Bidang Akademik dan Intl) UKM, Prof Dr Riza Datuk Abdullah Rahmat OK Atiq baru saja diluncurkan.

Dr. Haziyah katanya paten hak cipta 2012 memfailkan bisnis Harta Intelek Malaysia.

Perangkat lunak ini mengharuskan pengguna untuk menavigasi situs, dengan indeks sesawang khas mengenai ukuran tubuhnya dalam bisnis online.

Dengan demikian, peraturan kemeja Pola dalam bentuk software berasaskan menggunakan komputer atau CAD melakar.He menambahkan bahwa penyelidikan telah menarik perhatian pihak ramai dan di antara mereka adalah Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi (MOSTI) dan PME.Berikutan itu, dengan total nilai hingga RM400,000 perempuan Malaysia sebagai pakaian, menerima bangun Geran. “Investigasi ini telah menyebabkan tren pakaian software pakaian yang menggunakan Ilmu Dana Geran Geran CPRS lainnya (Skim Geran mencari Prototaip) Inovasi dan UKM,” katanya.

Leave a comment